Denemarken.... Here we come!!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Clarina Oosse - WaarBenJij.nu Denemarken.... Here we come!!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Clarina Oosse - WaarBenJij.nu

Denemarken.... Here we come!!!

Door: FamilieOosse

Blijf op de hoogte en volg Clarina

19 Juni 2012 | Duitsland, Berlijn

Vanaf maandag zijn we op het gemakje verder gevaren de Eider op. Vanmorgen zijn we via Kielerkanaal naar Kiel gevaren. Vooral veel schepen gezien. Onderweg mooie plaatjes geschoten!
Na al die regenbuien hebben we vandaag kunnen genieten van het mooie weer. De zon schijnt en het is de hele dag droog gebleven. We liggen in de jachthaven vlakbij de zeesluis Kiel-Holtenau. Morgen gaan we op de fiets naar Kiel om daar mee te genieten van de Kielerwoche (soort Sail A'dam, maar dan hier ;-))
Donderdag zullen we verder varen richting Denemarken.

• 19 Juni 2012 - 18:49

Roelof En Marlies:

Goede avond,

Lekker genieten van jullie vakantie,
    wel leuk om zo nieuwe plaatsen te zien vanaf het water.
    Hopelijk krijgen jullie wel mooi weer erbij dat maakt het nog vakantie achtiger van,een echte Zomervakantie.

We wachten op jullie volgende reisverslag.Geniet ervan.

Groetjes Roelof en Marlies

• 19 Juni 2012 - 20:54

Theo En Laura:

Leuk verslag weer interesant allemaal en zeker met die foto's leuk jullie zo te volgen, zie uit naar het volgende verslag

• 19 Juni 2012 - 23:33

Alex En Kitty:

We gaan jullie zeker volgen. Goede vaart.

• 20 Juni 2012 - 11:25

Janny:

hey Claartje,
    ja, ja ik wil het niet horen. Ik zit hier nog te ploeteren met mijn leerlingen. Werkpaarden en sierpaarden !!!! heb je nu eenmaal op de wereld.
    Geniet er maar heerlijk van.
    Gr. Janny

• 20 Juni 2012 - 14:27

Cent Den Haan:

Hoi beiden

Mooi hoor! Heel veel plezier!

Gr. Cent